Friday, 2 November 2012

ပလက္၀အေရွ႕ဘက္ ဆိပ္ခံတံတားေဆာင္လုပ္ေရးအဖဲြ႕လုပ္ငန္းျပန္စၿပီ

ပလက္၀၊ ႏုိ၀င္ဘာ ၁---
ပလက္၀ၿမိဳ႕အေရွ႕ဘက္ကမ္းတြင္ မုိးတြင္းပုိင္း လုပ္ငန္းေခတၱရပ္ဆုိင္းထားခဲ့ ေသာ ပလက္၀ဆိပ္ခံ ေဆာက္လုပ္မည့္ လုပ္ငန္းအား ျပန္လည္ေဆာက္လုပ္ရန္ အိႏိၵယမွ ဆိပ္ခံတား ေဆာက္လုပ္ေရးအဖဲြ႕သည္ ေျမတူးစက္(၂)လုံးျဖင့္ ၂၀၁၂-ခုႏွစ္၊ ေအာက္တိုဘာလ(၃၁)ရက္ေန႔၊ ညေန (၅း၃၀)နာရီ ခန္႔တြင္ ပလက္၀ၿမိဳ႕သုိ႔ ေရာက္ရိွခဲ့သည္။

ႏုိ၀င္ဘာလ(၁)ရက္ေန႔တြင္ ေျမတူးစက္ကုိ ဆိပ္ခံ တံတားျပဳလုပ္မည့္ေနရာတြင္ တင္ေဆာင္ျခင္း ျပဳလုပ္ခဲ့ ၿပီျဖစ္သည္။

အဆုိပါ ေဆာက္လုပ္ေရးအဖြဲ႔အား ေက်ာက္ေတာ္ၿမိဳ႕ ရဲစခန္းမွ လုံၿခံဳေရးအဖဲြ႕သားမ်ားမွ လုိက္ပုိ႔ေပးခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး လုံၿခံဳေရးအဖဲြ႕မွာ ယေန႔ နံနက္ ၇း၃၀ နာရီတြင္ ပလက္၀မွ ေက်ာက္ေတာ္သုိ႔ သီးသန္႔ စက္ေလွျဖင့္ ျပန္လည္ထြက္ခြါသြားၾကသည္။


ပလက္၀ဆိပ္ခံတံတားသည္ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္တြင္ အိႏၵိယ-ျမန္မာ ႏွစ္ႏုိင္ငံ သေဘာတူလက္မွတ္ထုိး ခ်ဳပ္ဆုိခဲ့ ေသာ Kalandan Multi-Modal Transit Transport Project ၏ အေရးပါေသာ အစိပ္အပုိင္းတစ္ခုပင္ ျဖစ္သည္။ စစ္ေတြမွ ပလက္၀အထိ ေရေၾကာင္းျဖင့္ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္မည္ျဖစ္ၿပီး၊ ပလက္၀မွ အိႏၵိယသုိ႔ ကားလမ္းမ်ားျဖင့္ ဆက္သြယ္သြားမည္ဟု သိရွိရသည္။

ရန္ကုန္ ဆြီးဟုိတယ္တြင္ မန္ေနဂ်ာတာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနေသာ ကုိေအာင္လင္းစုိး၏ အျမင္အရ “ အခု ေဆာက္ေနတဲ့ ပေရာဂ်က္ကေတာ့ ေကာင္းပါတယ္။ တုိးတက္မႈ ျပယုဂ္တစ္ခုလုိ႔ဆုိႏုိင္ေပမဲ့ ပလက္၀နယ္ ေဒသခံေတြအတြက္ ဘာအက်ဳိးႀကီးႀကီးမားမား ရလာႏုိင္မလဲ စဥ္းစားဖုိ႔ေတာ့ေကာင္းမယ္။

အရင္ကမျမင္ ဖူးတဲ့ ကားေတြေျပးလြား သြားလာေနတာျမင္ရေပမဲ့ ဘာမွမသိမလုပ္တတ္တဲ့ ေဒသခံေတြအတြက္ ထင္ သေလာက္ အခြင့္အေရးရ လုပ္ကုိင္ဖုိ႔ေတာ့လြယ္မယ္မထင္ဘူး။
 ဘာလုိ႔လဲဆုိရင္ နားလည္ကၽြမ္းက်င္သူ ေတြမ်ားမ်ားလုိအပ္တယ္ဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္ခ်င္းလူမ်ိဳး ခူမီးတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ စဥ္းစားမိလုိ႔ပါ..။” ဟု ေအာက္တုိဘာ ၃၀ ရက္ေန႔ စကား၀ုိင္းဖြဲ႔ေတြ႕ဆုံပြဲတစ္ခုတြင္ ေျပာသြားသည္။

ကုလားတန္ဘက္စုံစီမံကိန္းကုိ လြန္ခဲ့ေသာ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ ေအာက္တုိဘာလ မွ စတင္အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေဆာင္ရြက္လွ်က္ရွိၿပီး စီမံကိန္းအပုိင္းအားလုံး ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလတြင္ ၿပီးဆုံးရမည္ျဖစ္ေသာ္ လည္း ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလတြင္ၿပီးစီးရန္ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္လုိက္ၿပီးျဖစ္သည္။ ယခုအခါ စီမံကိန္း ကုိ ၂၀၁၆ မွသာ ၿပီးဆုံးရန္ျပန္လည္သတ္မွတ္လုိက္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

0 comments:

Post a Comment